Egy könyvimádó anya!

Üveghegyen túl

Üveghegyen túl

Ki vagyok én?

2022. október 30. - fabikat

bbb_1.jpgKároly-Fábián Katalin vagyok.

Ha meg kellene határoznom magam, elsősorban anya.

Három csodálatos gyermekem van, akiket gyakran említek könyvajánlóimban. Domi, Kata és Nara, ők az én célközönségem. Elsősorban miattuk és értük kezdtem bele a könyvajánlók írásába. Először az instagramra írtam néhány sort, abból a megfontolásból, hogy katalogizáljam az általunk olvasott könyveket. Aztán magával ragadott az alkotás öröme. A képek és a bemutatók elkészítése mindig külön örömöt okoz számomra és örömmel osztom meg veletek.

Ha érdekel a gyermekirodalom , ha csemetéidnek keresel olvasnivalót, akkor a legjobb helyen jársz.

Szeretettel üdvözöllek az Üveghegyen túl!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvekazuveghegyentul.blog.hu/api/trackback/id/tr5117966742
süti beállítások módosítása