Egy könyvimádó anya!

Üveghegyen túl

Üveghegyen túl

Haddy Nije-Lisa Aisato:Aludj,kis virág

2020. október 31. - fabikat
Ha azt mondom, hogy sohasem volt ilyen szép gyerekkönyvünk, nem túlzok. Az Aludj, kis virág című altatókönyv olyan illusztrációt kapott, amelynél szebbet én még gyerekkönyvben nem láttam. Minden oldal egy festői remekmű. Az évszakok gyerekként való ábrázolása és az a rengeteg virág, amelyek körbeveszik őket varázslatosan hatnak gyerekre és felnőttre egyaránt. Annyira elbűvölt, hogy amikor először tartottam a kezemben el is felejtettem, hogy ez egy altatókönyv. Csak a képek többszöri végig böngészése után tudtam csak a versre koncentrálni. Pedig az is magával ragadó. A megszemélyesített évszakok szenderegve várják, hogy rájuk kerüljön a sor. S eközben sorolja a színes, ízes szavakat, amelyek csak őket jellemeznek. A könyvet egy norvég szerzőpáros alkotta 2016-ban és számtalan díjat elnyertek vele. Hazánkban még csak most jelent meg a
Scolar Kiadó
jóvoltából. Azt gondolom, hogy egy ilyen kincsnek minden gyermek polcán ott a helye!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvekazuveghegyentul.blog.hu/api/trackback/id/tr8116266874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása