Egy könyvimádó anya!

Üveghegyen túl

Üveghegyen túl

Ellis Kaut: Pumukli és Eder mester

2021. július 20. - fabikat
Többször írtam már, hogy nagyon szeretek nosztalgiázni. Olyan történeteket megmutatni, felolvasni a gyerekeimnek, amelyek a gyermekkorom része volt. Amikor megláttam a Ciceró Könyvstúdió (#recenzió) kínálatában a Pumukliról szóló mesét, tudtam, hogy erről nekik is hallaniuk kell. Bár én csak a tévéfilmes változatot ismertem, mégis jobban örültem annak, hogy regény is készült a kiskobold csínytevéseiből. Ugyanakkor egy kicsit izgultam is, hogy átjön az a hangulat a gyerekeknek , ami régen nekem. A félelmem teljesen alaptalan volt, mert ez a mese még fantasztikusabb, mint a tévés társa. Akiknek viszont nem mond semmit Pumukli neve, azoknak elárulom, hogy ez a kis csibész egy vörös hajú kobold. Éder mester asztalosműhelyébe költözik be és attól fogva nála is marad. Tulajdonképpen az öreg mester apja helyett apja lesz a kis kócos rosszcsontnak, aki pedig pont úgy viselkedik, mint egy gyerek. Rengeteg mulatságos kalandba keveredik, melyeken mindegyikünk jóízűen kacagott. De a sok kalamajkából, melyeket okoz, képes levonni a tanulságot is. Ha szeretitek a vidám estimeséket, akkor nektek való Pumukli és Éder mester kalandjai.
Ajánlott kor :5+

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvekazuveghegyentul.blog.hu/api/trackback/id/tr9716633024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása